|
- Výcvikem v autoškole procházíte pod vedením zkušeného instruktora s učitelskou kvalifikací A, B, B+E, C, C+E, .
- Naši učitelé jsou absolventi kurzů bezpečné jízdy, školy smyku a dalších.
- Výuku a výcvik zahájíme zpravidla do 3 dnů od podání žádosti.
- Nabízíme nadstandardní formy výcviku, po domluvě i večerní nebo víkendové jízdy.
- Jízdy navíc po dálnici a silnicích I.třídy mimo Prahu pro náročné zákazníky dle přání po individuální dohodě, i zdvojené hodiny výcviku v jeden den a přistavení vozidla do místa bydliště nebo zaměstnání.
- Zahájení výcviku probíhá s využitím nejmodernějších moto a autotrenažerů.
- Výcvik skupiny A provádíme na motocyklech Yamaha, Suzuki a Piaggio
- Výcvik skupiny B provádíme na vozech značek Škoda a Volkswagen.
- Skupinu C na vozidle značky Iveco EUROCARGO, skupina CE přívěs Röhr a skupinu D na autobusu značky Karosa.
- Ceny za výcvik nezahrnují poplatek magistrátu.
- Kursovné můžete hradit po domluvě i na splátky bez navýšení, to se týká i profesních školení.
- Závěrečné zkoušky jsou vypisovány "magistrátem", v současné době cca jednou za 3 týdny. V případě neúspěchu u první zkoušky nebudete nepřiměřeně dlouho čekat na opravný termín.
- Vozidla naší autoškoly jsou pojištěna. Neriskujete vymáhání škody v případě zavinění dopravní nehody v průběhu výcviku.
- Teoretická výuka probíhá individuálně a v naší učebně, za použití moderní audio vizuální techniky .
- Absolvujete náročnou přípravu zejména v městském provozu tak, abyste byli jako řidiči schopni samostatně zvládat i ty nejtěžší dopravní situace.
- Nebudeme Vás proto lákat na sliby, že naučit se řídit je snadné a levné.
- U nás provádíme výcvik ve vozidle vždy pouze s jedním žákem!
- Váš výcvik bude probíhat v nejvyšší možné intenzitě (zpravidla 1-3 vyučovací hodiny jízd týdně, mimo rychlokurz).
- Výcvik probíhá v nekuřáckém prostředí, vozidla jsou uklizena, čistá a viditelně označena.
- Nejsme při plánování výcviku závislí na půjčování vozidel od jiných provozovatelů autoškol.
- V případě poruchy je připraveno náhradní vozidlo.
|
|